Treću godinu za redom Centar za certificiranje halal kvalitete u suradnji sa Medžlisima islamske zajednice u Hrvatskoj i halal certificiranim proizvođačima organizira zajedničke iftare.

Cilj ramazanske kampanje pod nazivom „Iftarite s halalom“  jeste upoznati krajnjeg korisnika sa značenjem i dostupnošću halal proizvoda, načinu unošenja jela i pića te stilu življenja.

Ove godine ramazanska kampanja je započeta u Istri gdje su zajednički iftari organizirani dana 09.06. u Umagu, 10.06. u Labinu, a 11.06. u Puli je u organizaciji Medžlisa islamske zajednice organiziran tradicionalni zajednički (džematski) iftar.
istra2
U ovogodišnjoj ramazanskoj kampanji sudjeluju Anamaria Company d.o.o., Podravka d.d., Mlinar d.d., New Bakery d.o.o. te PP Pipo d.o.o.

Nakon svakog iftara održano je prigodno edukativno predavanje o halalu kao brendu kojeg je održao rukovoditelj Centra za certificiranje halal kvalitete, Aldin Dugonjić koji  se u svom inspirativnom predavanju osvrnuo na definiciju brenda, što se sve danas podrazumijeva pod brendom te koliko su ljudi tokom svoga života vezani za brendove. Uzevši u obzir sve karakteristike brenda, halal svakako odgovara svim karakteristikama današnjih brendova, štoviše i prevazilazi ih. Također, rukovoditelj Centra se kratko osvrnuo na aktivnosti koje provodi Centar za certificiranje halal kvalitete. Na kraju svakog predavanja rukovoditelj Centra je odgovarao na mnogobrojna pitanja prisutnih vjernika.

U pratnji rukovoditelja Centra bili su Bermin Meškić, pravnik Mešihata i predsjednik Uprave Zirata Islamske zajednice u Hrvatskoj te Muhamed Mandžić, voditelj odjela za certificiranje i turizam.

„Iftarite s halalom“  će do kraja mjeseca Ramazana posjetiti 12 gradova te im time obogatiti ramazanske sadržaje .